نگهداری از مبل استیل
تاریخ : 14 آذر 1394
بازدید : 130
نویسنده : شاهد

چند نکته درباره نگهداری مبل استیل

مبل های استیل به دلیل ظرافت و آسیب پذیری بالا نسبت به سایر مدل های مبل نیاز به مراقبت بیشتری دارند . در زیر به نکاتی اشاره خواهد شد که رعایت آنها سبب طول عمر بیشتر این دسته از مبل ها خواهد شد . لازم به ذکر است که مطالب ارائه شده در کلیه مدلهای مبلمان استیل صادق است .

  1. از نشستن بر روی دسته مبلمان خودداری کنید . محل مناسبتری را برای نشستن انتخاب کنید !
  2. تفاوت بسیار زیادی بین مبلمان و چهار پایه وجود دارد . به هیچ عنوان از مبل های استیل به عنوان چهار پایه و احیانا نردبان استفاده نکنید.
  3. برای بلند کردن و جابجا کردن مبل استیل ، از قسمت تحتانی مبل استفاده کنید . بلند کردن مبل از قسمت پشتی و یا دسته های آن به مبل آسیب میرساند.
  4. بعصی ها عادت دارند که فشار ناشی از وزن خویش را بر روی دو تا از چهار پایه صندلی وارد نمایند و به دو پایه دیگر استراحت میدهند . این کار آسیب بسیار زیادی به مبل های استیل وارد میکند و پس از زمان کوتاهی باعث لق شدن پایه ها میگردد . در صورتی که اصرار زیادی برای انجام این کار دارید از صندلی های مناسب آن استفاده کنید.
  5. قسمت چوبی تمام مبل های استیل به راحتی و با یک دستمال خشک یا کمی مرطوب تمیز میشوند . همچنین بهتر است که از پارافین و یا روغن های مخصوص استفاده کنید .
  6. برای نظافت رویه مبل از شلنگ استفاده نکنید !! آب به سادگی باعث پوسیدگی ، بوی بد و کثیف شدن مبل میشود . شوینده های مناسبی برای این کار وجود دارد.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد